tirsdag 26. oktober 2010

Hadde det koz på KOHS




Hadde det forresten skikkelig koz på KOHS forrige helg.
Jeg så han karen her, og tenkte umiddelbart; Jævla taper as!


Mens Siri derimot, var retard og tenkte isteden; Jævla loser!


Vell, snakk om retarda. Sjekk de kidz a. Tards.

Og han støgge gastromat figuren har endelig skifta genser, jaggu på tide. Har vell brukt dem samme genseren i 10 år snart. Lukter sikkert ikke noe godt, blanding av gammel feit mann svette, gatromat og fiskeboller.

                                               

Her er oldfashion outfitet fra 1346, før svartedauen kom.
Mens her er nåtidens mote fra 1677:


Det her bør så komme med i den nye sesongen av gylnetider!
Og forresten, skal så sende brev til de som lager gastromat og spørre om gastromat mannen, aka Hans 
kan få blå genser neste gang. Eller gul. Nei, blå! Blått er rått.

Og Mette Marit stjal showet på stampa. Gaad


Herregud, kan jo ikke være på Skaugum engang, Mette Marit stjeler showet overralt jo!
Og nå har ho tatt over stampa,  men aldri ta over rampa på hjørnet, da får du med meg å gjøre! 
Så damn not true. Men jeg mener det, rampa er henge plassen min. OK?




FB sa det til meg istad, beviste det for meg at jeg var den kule i klassa, sjekk da! Kan ikke juge på den. No way!














Den kule


Men nå skal jeg sitte i ein krok å roe meg ned så jeg ikke tar sosialt selvmord! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar