fredag 29. oktober 2010

Her om dagen, mens de andre hadde gym satt jeg å glodde og Dagdrømte ofc.
Satt å tenkte HAHAH; Losers! Dere har gym, jævla tapere.


I tillegg klarte ikke Kjersti ta på like sokker engang. Dobbelt loser!! 


Men vi spiste på peppes, men Kjersti blei lei seg,
 siden ho ikke fikk like kul oreaDREAM som meg.

Oreo dreamen min lizzm.

Sjekk ho furter a. HAHHA! 

Vi tok med oss pizzaen og gikk på byvandring ett par timer.
 Jeg bare YO! Tenkte jeg, og hadde lyst til å joine, meeeen ;//

Ehh, joda, jeg skal så begynner med grafitti someday. Can't wait! Watch out.

Men Tardsti derimot, fant en lauvhaug som ho leika i.

Kid.

Sjekk hvor deilig pizzaen blei etter fire timers byvandring. 
Digg

Vi skulle spise opp resten til frokost, men noen tok pizzaen vår!
Skaff dere enn jobb, isteden for å ta andres mat, jævla retards!

Er så på sultestreik nå siden folk tar maten min. Deres feil om jeg dør. 
Uansett deres feil om jeg tar selvmord.
Sosialt selvmord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar