søndag 12. desember 2010

Here I AM;

Siden jeg et liten nok til å gå på skolen, hadde vi naturdag forsøk. Yeah, nææt.
Uansett, siden vi ikke

















klart å fikse den saken vi skulle bruke, VI FAILA!
Eller de andre faila, jeg tok bilder av meg sjøl.











































Gjør heller noe jeg kan, enn det dritt forsøket.
Jeg tar bilder av meg gratis, mens Emilie suger gamle menn for penger..

Jeg vant 10 kr på flakslodd kalenderen min og da, da ble jeg glad.




Det blir vell dasglønna til Emilie delt på 30. 
Hu tjener ganske godt. Kanskje jeg skulle slengt meg med inn i businessen jeg og, begynner å skranter med penger før jul så.


Her skal MK2 selge dasspapir, hakke råd til det jeg, tar heller med meg dasspapir fra mæccern. Gratis!!




Her har jeg laga Sarah Bernard kaker. Drit stygge, men jævlig gode! Jeg vil ha mer.



Jeg spørte Johnny om han ville smake, men det ville han ikke.
Da ble jeg drit fornerma over at han ikke ville ha kakene mine, så jeg bare; FUCK deg, lusah!


La meg ned i fosterstilling i steden, og deppa. Takket være katten er jeg deprimert!


Men så hadde Dina laga pepperkaker, da ble jeg ikke så deppa lenger.




Ganske søte de der.




Derfor ble jeg og søt, du er hva du spiser. 


søtah..


Og forresten, 


Emilie suger fortsatt gamle menn for penger..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar