torsdag 25. november 2010

Jæj er kul

Er det nå man liksom skal skrive om sitt patetiske liv?





















Det her er Abduhl, nye bestekameraten min.
Kødda, Abduhl er ikke den nye bestekameraten min.
Men han heter Abduhl da, hvor kult er ikke det?!

Han er dau nå da, riiiiiiiiiiiiiip. Næt, håper du har det grusomt der du ligger å vrir deg i søppel haugen!


Men okei, skal fortelle om mitt tøffe liv.
Katten min er kul.





















Men jeg er råere.

Jeg lagde kake, den så digg ut.

















Ægg

















De mugna på 10 minutter.

Dessuten på bussen var det noen som hadde sølt tamponger utover gølvet, jeg bare; yeeh, gratis tamponger.
Når jeg har brukt opp de skal jeg bruker gratis kondomer til å blø i, så mensen snerken samler seg der, og kondomen utvider seg så det er plass til alt. Nam nam.

Og btw, her er Bear Grylls kjækk;

















Nå skal jeg skyte meg bak en busk, furua eller bjørka? Eventuelt hekken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar