lørdag 6. november 2010

Bollemus og skogdamer

Heisann!
Sunniva og jeg har bestemt oss for å være EKSTRA fjortisser i kveld. Så derfor skal vi skrive gjesteinnlegg på hverandres blogg. Forresten har vi sminka oss, krølla håret og tatt på neglelakk i kveld. Jeg er pen. Og ikke minst concealer på leppene, sammen med øyenskygge, lipgloss og leppestift. Fordi vi er vilt kule i dag.
Også klarte jeg å søle masse rød neglelakk på det fine, hvite badegulvet her. Jaddaaaaa!

 
Bollemus fra Facebook. ♥ 

Også har vi vært på skogstur i dag. Vi skulle liksom lage hytte av røtine pinner og sånn, da. Men det gikk skeis, jeg ble sur og satte meg til å drikke pepsi foran det FLOTTE bålet vi lagde. Dét kan vi, liksom.

Også baker vi cookies nå, da. Også de Sunniva la på brettet ble fiine, mens de jeg la på brettet smeltet sammen. Faen ta cookies. Skal aldri laget det igjen, bare betale Sunniva for å gjøre det ♥
Damer mot natur, yeah!


 Mitt tafatte forsøk på å bygge en vegg. I'm strong!


Også sminka vi oss og sånn. Jeg har fiiine rosa lepper og Sunniva har flotte, hvite. Girlpower, sier jeg bare!
 
Også bakte vi cookies, og jeg var med UTEN at de ble heeelt ødelagte! GO ME!
♥ Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar