torsdag 11. november 2010

Life Is Hard

Å herregud, Det snødde her om dagen!
Æsj, ny grunn til å kun sitte inne å glo i veggen.
Rekorden min er fire timer, 37 minutter og 52 sekunder på å
 glo på samme punktet i veggen lengst mulig. Men måtte avslutte litt før, siden
jeg skulle se på hotel cæsar. For life! Nææt. Hater hotel cæsar så hardt!!!!!





















Bare tanken irriterer meg. Herregud, tenk at jeg kasta bort nesten seks år på å se på det.
Den gang var det spennende da, nå er det bare lame.

Dessuten så glemte jeg igjen laderen min til dataen på skolen.
Den var ikke der i dag, noen har tatt den! Hore jævler! Brenn i helvette. Hater de som har gjort det.
Håper du dør. Hvis ikke gjør jeg det! Jeg har ikke råd til å betale nesten 400 kroner for ny lader! Argh.















Jeg har sitti og furta i heile dag. Bare fordi noen nok laderen min. Jeeeeeze.

Må si hade til glad livet





















Det var engang jeg kunne kjøpe det jeg ville, og ikke trengte å bekymre meg for penger.
Men det var i fortiden. Nå tiden er fremtiden å sitte å furte. Skal prøve å unngå å bli suicidal da.















Men har en morsom ting å fortelle om.
I går når jeg tok bussen, dreiv eidsiva å reparerte etlanna ved veien.
Så jeg viste finger til dem. Haha, håper dem så det. Er jo lys på bybussene.
Men de klarte helt sikkert ikke reparere det. Hater Eidsiva. Fuck u!!



Men får å forsørge meg i fremtiden, får jeg vell begynne med å selge dop eller noe.
Hadde blitt ett fint fengsel syn uansett.




















Life is hard.
Jeg skal grine meg til søvn!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar