torsdag 4. november 2010

Kæffe lissm

Jeg skreiv på facebook at jeg skulle begynne å blogge om at jeg drakk kaffe siden jeg hadde kjøpt meg presskanne og kaffe.

Nå er det første gangen jeg blogger om at jeg drikker kaffe. Intressant.






















Kaffen var grei, men fortsatt så er kaffe mocca best. No doubt!!
Jeg må slutte å kjøpe det. Men digger det max as!


Men jeg sleit skikkelig hardt i dag tidlig!
Mista en halv kilo smør boks på ankelen min!

Ok, har redigert så vidt, det er bare for at dere kan se kulen tydligere. 
Det gjorde hælvettes vondt!

Gospe channel er rått!
Kjærligheten er Guds lys <3


















































Siri sitter å ser på Visjon Norge hver fredag og lørdag. Eller generelt fritia hennes, rett å slett.
Gosper Channel for ever. Jesus, elsker deg<<3<3<3<3<33 Og Gud da, ikke glem Gud. Han skapte alt, takker deg for det kjekkepusen dusen <3<3<3<3




























Super kult. Trust me. 




Og når jeg tenker meg om, er det rart til kidz får epilepsi?




























Men 30 000 sprettende røde dotter flimrende overalt?
Noway


Inlegget fucka seg, dermed svære mellom rom mellom bildene. Retard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar