lørdag 6. november 2010

No skogbrann, no Bear Grylls

Hei.

Bare så du veit det, så blei jeg og Kjersti super inspirert av elskeren min fra Storbritannia,
nemlig kjekkasen Bear Grylls <3



















Gikk ut i skogen og skulle leike mann mot natur. Egentlig satt vi ved det fantastiske bålet vårt og håpa på
at kjekkasen skulle komme, men regner med at han var sikkert ut på ekspidisjon, og når
jeg tenkte det, strålte jeg ikke. Neida. Tulla. Ikke.
















Fyr på første forsøk! Vi eier til å tenne bål da.

Men jeg tenkte med engang rett etter på, SKOGBRANN! Yey





















Men det vart ingen skogbrann, og heller ingen Bear Grylls som kom å redda oss.














Men så vart jeg litt fornøyd allikevel, siden vi klarte å tenne opp bålet på første forsøk som sagt.















Men så blei jeg litt lei meg igjen, siden den fantastiske veggen Kjersti satt opp datt ned.
Det klikka nesten helt for meg. Jeg tenkte bare: Hvor er kniven, hvor er kniven?
Fikk nesten fnatt, like før jeg la meg ned i fosterstilling, og like før jeg begynte å kutte meg!!!















Jeg blei super lei meg!

Også lagde vi cookies fra lysesider.
Skal så lage min egen nett side engang, skal kalle den mørkesider. No kidding!!

Kjersti vart fornøyd over at ho ikke faila på cookies. Kun fordi jeg laga dem, ho bare hjalp til. Garantert!

Blei litt fornøyd jeg og, siden de var gode.

Så nå skal jeg spise meg feit på cookies. Fo'sho!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar